- LeSh
- Število prispevkov : 63
Age : 40
Registration date : 10/09/2012
Čao de'la Leško
Tor 9 Okt - 14:07
Čao de'la Leško
Bom pa še jaz predstavil moje kolo s pomožnim motorjem. Sicer je bil moj namen opis objaviti po zaključenem projektu, kar pa bo še trajalo…
OK _začelo se je tako: Frend je imel v kleti pokvarjenega Ciaota PX pribljižno pol leta. Ker tega dobesedno nisem moral več prenašati, sem se odločil da mu ga zrihtam. Z njim sem se večino jaz vozil kake pol leta, nato pa mi je bil ponujen drug Ciao za 170€ z dokumenti in seveda sem ga brez pomisleka kupil (mesec in pol nazaj). Sedaj je potrebno rihtati kar dva ): je pa zakon ker se lohko furava s frendom oba - skoraj vsak dan nova ekskurzija. Njegov PX je res legendaren, dela tok lepo kot noben kar sem jih vozil do zdej. Z njim bi upal do morja tok mu zaupam - moj pa - do sedaj sem v šusu naredil 50km BP
OPIS:
Ciao je letnik 1974 serija »C7«
Cilinder (končno sem ga zmeril in ugotovil da ni »stock«) Laura dobro si pogruntal pred balanco -- premer je 41mm – mislim da ma dva al tri pretočne (nimam pojma kater cilinder bi to bil --- predvsem pa kdo in kako je dal ta setup skup in kaj vse so čaral s tem mopedom; kar je itak uganka vseh oldtimerjev)
Glava je »stock piaggio«
Uplinjač je bil 12/10, original filter, neki čudno navrtan brez mrežice (katastrofa)
Zdaj je gor 13/13 dellorto SHA diza 59 in malossi filter z drugo penco (še 1x hvala MAJ)
Variomat je »stock« zadnja jermenica ima full lufta, pušo (blokado) smo zbrusli (hvala Maj/Že)
Vžigalno tuljavo sem zamenjal – prej je bila črna – sedaj je modra – izmeril sem prevodnost in je precej manjša pri modri – se pravi, da je iskra močnejša ampak posledično bolj trpijo platine (Hvala SimKe)
Zamenjal sem: zadnjo pakno, pipco za bencin (prej je bila samo ročka, notranja cevka je bila zlomljena – upam, da je ne najdem v tanku - bogi cilinder - kolko smeti je zletelo vanj), menjal sem še cevko za bencin in dodal filterček, namesto pedal sem dal BMX pege, odstranil sem luč, ki je bila nenormalno grda, odmontiral blatnik (pravzaprav se je odmontiral sam).
Izpuh: sito long + prvotno je bil gor siv, sedaj sem dobil še enega in je črn. Zvok je pa popolnoma drugačen med njima
Sprednja guma je original Pirelli , zadnja Sava MC11 – 10 kraka lita platišča
Delovanje motorja: Motorček dela lepo. Brez problema se pri polni hitrosti vozim brez rok. Okvir »gištel« je zelo močan in se zelo malo zvija glede na druge Ciaote. Končna hitrost merjena z avtom je 60km/h – realna pa je 53km/h (GPS in števec za kolo). Pospeški so brutalni. Vibracije po gištelu so kar močne od 45km/h naprej in prihajajo iz mašine (kar lepo masira zadnjico(:
[You must be registered and logged in to see this image.]
Takega sem dobil - odmontiral sem samo pedala (slikan z nokio, slabi svetlobni pogoji, slikano z roke)
[You must be registered and logged in to see this image.]
S takim se vozim zdaj
[You must be registered and logged in to see this image.]
Slikan od zadaj (zadnja LED luč), Mašina od zgoraj, Pege
[You must be registered and logged in to see this image.]
Sedež bo preoblečen - verjetno bo črn z belimi šivi
[You must be registered and logged in to see this image.]
Mašina od spodaj (pobrusil in namazal s tesnilno pasto tako da ne pušča več med glavo in cilindrom --- Namontirana leva Pega
[You must be registered and logged in to see this image.]
Ciao je nujno potreben barvanja, Variomat, ŠTEPANC
[You must be registered and logged in to see this image.]
Uničevalec mojega Čaučija - ane ANŽE(oljnica) - no ja poleg tega če priznam mi full pomaga/ta/oba (DVA BRATA K ZNATA)
V nadaljevanju: Probal bom čimbolj nazorno vse dokumentirati
druga mašina, nov kit (je že doma), obdelava pretočnih, nov vario, nova barva, nove vilce, LED razsvetljava, ojačitve, prevleka za sedež, druga balanca, prtljažnik bo imel funkcijo blatnika - zadaj rahlo podalšan z mini plastičnim blatničkom, dodatno prisilno hlajenje motorja z ventilatorjem....itd....
"Pol pa na pisto al kako že"
Pa vsem en Lep pozdrav in predvsem PEACE no VIOLENCE just LOVE
Bom pa še jaz predstavil moje kolo s pomožnim motorjem. Sicer je bil moj namen opis objaviti po zaključenem projektu, kar pa bo še trajalo…
OK _začelo se je tako: Frend je imel v kleti pokvarjenega Ciaota PX pribljižno pol leta. Ker tega dobesedno nisem moral več prenašati, sem se odločil da mu ga zrihtam. Z njim sem se večino jaz vozil kake pol leta, nato pa mi je bil ponujen drug Ciao za 170€ z dokumenti in seveda sem ga brez pomisleka kupil (mesec in pol nazaj). Sedaj je potrebno rihtati kar dva ): je pa zakon ker se lohko furava s frendom oba - skoraj vsak dan nova ekskurzija. Njegov PX je res legendaren, dela tok lepo kot noben kar sem jih vozil do zdej. Z njim bi upal do morja tok mu zaupam - moj pa - do sedaj sem v šusu naredil 50km BP
OPIS:
Ciao je letnik 1974 serija »C7«
Cilinder (končno sem ga zmeril in ugotovil da ni »stock«) Laura dobro si pogruntal pred balanco -- premer je 41mm – mislim da ma dva al tri pretočne (nimam pojma kater cilinder bi to bil --- predvsem pa kdo in kako je dal ta setup skup in kaj vse so čaral s tem mopedom; kar je itak uganka vseh oldtimerjev)
Glava je »stock piaggio«
Uplinjač je bil 12/10, original filter, neki čudno navrtan brez mrežice (katastrofa)
Zdaj je gor 13/13 dellorto SHA diza 59 in malossi filter z drugo penco (še 1x hvala MAJ)
Variomat je »stock« zadnja jermenica ima full lufta, pušo (blokado) smo zbrusli (hvala Maj/Že)
Vžigalno tuljavo sem zamenjal – prej je bila črna – sedaj je modra – izmeril sem prevodnost in je precej manjša pri modri – se pravi, da je iskra močnejša ampak posledično bolj trpijo platine (Hvala SimKe)
Zamenjal sem: zadnjo pakno, pipco za bencin (prej je bila samo ročka, notranja cevka je bila zlomljena – upam, da je ne najdem v tanku - bogi cilinder - kolko smeti je zletelo vanj), menjal sem še cevko za bencin in dodal filterček, namesto pedal sem dal BMX pege, odstranil sem luč, ki je bila nenormalno grda, odmontiral blatnik (pravzaprav se je odmontiral sam).
Izpuh: sito long + prvotno je bil gor siv, sedaj sem dobil še enega in je črn. Zvok je pa popolnoma drugačen med njima
Sprednja guma je original Pirelli , zadnja Sava MC11 – 10 kraka lita platišča
Delovanje motorja: Motorček dela lepo. Brez problema se pri polni hitrosti vozim brez rok. Okvir »gištel« je zelo močan in se zelo malo zvija glede na druge Ciaote. Končna hitrost merjena z avtom je 60km/h – realna pa je 53km/h (GPS in števec za kolo). Pospeški so brutalni. Vibracije po gištelu so kar močne od 45km/h naprej in prihajajo iz mašine (kar lepo masira zadnjico(:
[You must be registered and logged in to see this image.]
Takega sem dobil - odmontiral sem samo pedala (slikan z nokio, slabi svetlobni pogoji, slikano z roke)
[You must be registered and logged in to see this image.]
S takim se vozim zdaj
[You must be registered and logged in to see this image.]
Slikan od zadaj (zadnja LED luč), Mašina od zgoraj, Pege
[You must be registered and logged in to see this image.]
Sedež bo preoblečen - verjetno bo črn z belimi šivi
[You must be registered and logged in to see this image.]
Mašina od spodaj (pobrusil in namazal s tesnilno pasto tako da ne pušča več med glavo in cilindrom --- Namontirana leva Pega
[You must be registered and logged in to see this image.]
Ciao je nujno potreben barvanja, Variomat, ŠTEPANC
[You must be registered and logged in to see this image.]
Uničevalec mojega Čaučija - ane ANŽE(oljnica) - no ja poleg tega če priznam mi full pomaga/ta/oba (DVA BRATA K ZNATA)
V nadaljevanju: Probal bom čimbolj nazorno vse dokumentirati
druga mašina, nov kit (je že doma), obdelava pretočnih, nov vario, nova barva, nove vilce, LED razsvetljava, ojačitve, prevleka za sedež, druga balanca, prtljažnik bo imel funkcijo blatnika - zadaj rahlo podalšan z mini plastičnim blatničkom, dodatno prisilno hlajenje motorja z ventilatorjem....itd....
"Pol pa na pisto al kako že"
Pa vsem en Lep pozdrav in predvsem PEACE no VIOLENCE just LOVE
- ciao_man
- Število prispevkov : 170
Age : 25
Registration date : 27/04/2012
Re: Čao de'la Leško
Tor 9 Okt - 16:32
tvoj je res potreben nove barve kakor tudi moj
v kratkem še jaz svojega predstavim
drugač pa zanimiv projekt



Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
|
|