- Laura 69Admin
- Število prispevkov : 678
Age : 53
Registration date : 14/08/2010
Izboljšava mazanja v pogonu zadnjega kolesa
Tor 25 Nov - 14:55
Ta dodelava je dokaj enostavna in se jo lahko lotijo tudi tisti,ki nimajo izkušenj z predelavami.Namen predelave ali bolje dodelave mazanja ležaja osi zadnjega kolesa in mazanje ležaja osi zadnje jermenice (ali osi vario sklopke) je povečati zajem olja za ležaja ki sta obremenjena,sploh pri motorjih ki imajo malo več moči kot original.Konstrukcijska pomanjkljivot se je že večkrat pokazala na ležaju osi kolesa,saj ima ležaj malenkosten zajem olja za mazanje,odvoda olja iz ležaja pa original nima,zato se večkrat zgodi,da ležaj popusti zaradi že iztrošenega olja,ki ne more iz ležaja.Posledično začne semering izpuščati olje,ki nam veselo maže zavorno oblogo (pakno) zadnjega kolesa.
Za ta poseg moramo raztaviti pogon kolesa,imeti moramo ročni brusilnik z nastavki in malo brusnega papirja.
[You must be registered and logged in to see this image.]
Pri izdelavi odvodnega kanala je potrebno paziti,da ne poškodujemo ležaja.
[You must be registered and logged in to see this image.]
Površino po kateri olje teče proti ležajom,obdelamo z brusnim papirje,da olju zmanšamo obrijem na stene ohišja
[You must be registered and logged in to see this image.]
Pri ležaju golilne osi lahko samo odbrusimo tovarniški rob,ki ovira olje pri vstopu v ležaj.
[You must be registered and logged in to see this image.]
Ko končamo ohišje pogona in ležaje natančno speremo z bencinom in spihamo z kompresorjem.Predenj pogon sestavimo ležaje in tesnilo namažemo z motorno mastjo.
[You must be registered and logged in to see this image.]
V sestavljen pogon nalijemo 0,7 dcl olja za menjalnike ali diferencialno olje (75-90W).Če tega nimamo lahko uporabimo motorno olje (za avtomobilske motorje) in v njega dodamo motorno mast (1 žličko) in z tem povečamo gostoto olja.Olje ATF za avtomacke menjalnike ni priporočljivo.
[You must be registered and logged in to see this image.]
Za ta poseg moramo raztaviti pogon kolesa,imeti moramo ročni brusilnik z nastavki in malo brusnega papirja.
[You must be registered and logged in to see this image.]
Pri izdelavi odvodnega kanala je potrebno paziti,da ne poškodujemo ležaja.
[You must be registered and logged in to see this image.]
Površino po kateri olje teče proti ležajom,obdelamo z brusnim papirje,da olju zmanšamo obrijem na stene ohišja
[You must be registered and logged in to see this image.]
Pri ležaju golilne osi lahko samo odbrusimo tovarniški rob,ki ovira olje pri vstopu v ležaj.
[You must be registered and logged in to see this image.]
Ko končamo ohišje pogona in ležaje natančno speremo z bencinom in spihamo z kompresorjem.Predenj pogon sestavimo ležaje in tesnilo namažemo z motorno mastjo.
[You must be registered and logged in to see this image.]
V sestavljen pogon nalijemo 0,7 dcl olja za menjalnike ali diferencialno olje (75-90W).Če tega nimamo lahko uporabimo motorno olje (za avtomobilske motorje) in v njega dodamo motorno mast (1 žličko) in z tem povečamo gostoto olja.Olje ATF za avtomacke menjalnike ni priporočljivo.
[You must be registered and logged in to see this image.]
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
|
|